Halverwege de vliegreis
Na een prettige vlucht zijn we goed aangekomen in Hong Kong! Het wachten is nu op de volgende vlucht, naar Peking.
De eerste rochelaars zijn waargenomen, blegh.
Reacties
Reacties
Ongelooflijk dat jullie al zo lang onderweg zijn... Ik ben benieuwd of jullie plaatsen in het vliegtuig nog enigszins comfortabel waren...
Gelukkig zijn jullie inmiddels wel goed in Peking aangekomen!!!
Wat leuk nu al iets te horen. Nog lange benen plaatsen kunnen regelen? Hele fijne reis verder. Liefs
Ja gek idee hè dat we nu zo'n eind weg zijn?
Eric heeft inderdaad een lange benen plek kunnen kopen. Gerda, Rob en ik zaten in hetzelfde gangpad met ook meer ruimte dan de meeste andere plaatsen. Het langste vliegstuk was daardoor zeer comfortabel!
Tjonge morgen al naar de muur helemaal super natuurlijk. Fijn dat jullie reis zo goed is verlopen en de lange benen ruimte beschikbaar was. Nou slaap lekker en geniet allemaal van deze geweldige reis
xxx
O dat is een geluk zeg dat Eric toch genoeg ruimte had! En jullie natuurlijjk ook! Belachelijk dat hij dat moest 'kopen' trouwens!
Wanneer gaan jullie dan naa het Plein van de Hemelse Vrede?
Veel plezier en slaap lekker alvast!!!
Naar het Plein van de Hemelse vrede gaan we de dag erna, als ik het me goed herinner.
Wat vind ik dit leuk nu al steeds iets te horen en ook nog sms! Heel fijn! Lekker gegeten? En jullie zullen wel slapen als marmotten denk ik. Veel plezier morgen op/bij de Muur, val er niet af! Liefs
De eerste verhalen klinken positief. Fijn dat de vlucht in elk geval prettig is verlopen. Ik ben heel benieuwd naar al jullie verdere verhalen en ervaringen.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}